Get the Flash Player to see this player.

Rerro Furry Lovers

2009.06.14. 13:02 | elmoka | Szólj hozzá!

A hét a bulizás és a zene jegyében telt, ami kissé megviselt. Szerda-csütörtök Rocksuli koncert, pénteken kertibuli Timiéknél, szombat levezető sörözés és pörköltzabálás Golyóéknál. Közben munka és vezetés.

Kissé részletesebben a szerdával kezdeném. Szóval a Kölcsey-ben a Rocksuli lájtos koncertje zajlott, aminek a kezdésére éppen odaértem. Bár sokáig nem bírtam, mert légkondi híján olyannyira meleg volt, hogy szakadt rólam a víz. Átmentünk egy sörre a Lillába, de ott se igazán volt hidegebb. A sör után én átmentem a kikötőbe, ahol Mátéék már javában ünnepelték a sikeres államvizsgájukat. A kevés sör és unicum ellenére sikerült azért kicsit becsápolni, és éjfélre hazajutni.

Másnap reggel éreztem is magamon, hogy nem vagyok fitt, ráadásul a napot vezetéssel kezdtem, és kicsit féltem is tőle a zsibbadt végtagjaimnak köszönhetően. De azt hiszem, hogy a kialvatlanság és a nehéz út ellenére (Hadházi-Nyíl utca), egészen ügyes voltam. Utána munka, este pedig 7 körül megérkeztem a Lovardába, ahol már javában ment a Rocksuli ereszdelahajam bulija. Na ott bent a színpadnál olyan szinten hőség volt, hogy 3-4 számonként vettem a vizes csapolt sört, mert annyira jól esett. Szám is tök jól sikerült, amibe be kellett ugranom, hogy elkísérjem gitáron. Sikítozás, miegyebek :D Sikerült valamikor hajnali fél3 körül hazaérni a Loviból, majd kevés alvás után ismét menni dolgozni, ahol sikeresen el is késtem angolról :(

Pénteken már a végkimerülés szintjén mozogtam, de hát este Timiéknél volt szülinapi kertibuli, ahol jól elvertek ping-pongban, és még seggre is ültem aszfaltrajzverseny közben, amit sikerült egy 5 perces, igen cizellált módon megkomponált monológgal bemutatni, amire sajnos amúgy nem emlékszem, de a többiek emlékeim szerint jól mulattak rajta. Csapatunk neve Furry Lovers névre hallgatott, és mivel a verseny témája a Retro hegesztőszemüveg volt, ezért igyekeztünk becsempészni a Retrot a csapatnevünkbe, de csak úgy, mint tavaly, ez se ment olyan gördülékenyen. Így maradt Rerro Furry Lovers :))) És az a nagy megtiszteltetés ért, hogy én lehettem Janiék rajzának a témája. Nem mindenki kerülhet fel csak úgy egy család aszfaltjára manapság ;)) A kerti buli után még bakelitezés folyt, de arról már csak foltokban emlékszem, nem is szeretnék róla több szót ejteni :P

Szombaton koradélután már hívtak Golyóék, hogy mi a jó eget keresek én még itthon, és miért nem vagyok már náluk. Szolidabb sörözés folyt a Golyó rezidencián, amit a végén megfejeltünk egy kis pörkölt és lepcsánka evéssel. Nagyon finom volt, rendbe is rakott a fincsi kaja. Éjfél után megcsapott az elmúlt három nap kialvatlansága, nagy ásítozások közepette hazatekerem, és aludtam egyet. Hiába, nem vagyok már a régi én sem. Már nem bírnék egy fesztivált végigbulizni asszem. Jövőhéttől viszont méregtelenítés úszással és bringázással...

Címkék: pörkölt államvizsga rocksuli rerro furry lovers kertibuli lepcsánka

A bejegyzés trackback címe:

https://bakelit.blog.hu/api/trackback/id/tr811184128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása